Wccftech ile yapılan bir röportajda CD Projekt RED‘den Alvin Liu, Cyberpunk 2077 çıkışına doğru yaklaştıkça birkaç oyun özelliğini belirtti.
Bunlardan biri The Witcher 3‘te görülen ve bugün piyasada bulunan AAA oyunlarında giderek daha yaygın hale gelen dinamik bir hava sistemi.
Evet, asit yağmuru da var. Night City çok kirli bir şehir ve biz de bu tür şeyleri, kirliliği ve küresel ısınma dahil her şeyi keşfedeceğiz.
Ayrıca, NPC’lerin The Witcher 3’te olduğu gibi bu tehlikelere göre tepki vereceğini ve NPC’lerin oyunu daha da sürükleyici hale getirmek için kendi günlük rutinlerine sahip olacağını söyleyerek devam etti.
Genel olarak, NPC’leri çok inandırıcı hale getirmeye çalışıyoruz, bunun insanların yaşadığı bir dünya olduğunu hissetmenizi istiyoruz, bu da oyuncuların dünyada zaman geçirmek istemesine neden olacak… Birini on beş saat boyunca takip ederseniz, aynı şeyin birkaç kez tekrarlandığını görebilirsiniz. Ama ilginç şeyler yapmalarını sağlamaya çalışıyoruz. Yine, en iyi karşılaştırmanın The Witcher 3’ten Novigrad olacağını düşünüyorum.
Cyberpunk 2077, 16 Nisan 2020’de Xbox One, PlayStation 4 ve PC için yayınlanacak.
Cyberpunk 2077 ile ilgili tüm haberlere bu sayfamızdan ulaşabilirsiniz.